Aug 4, 2008

4 August 2008

Semalam aku baca mag Female. part of camana kita nak sayangkan diri kita adalah dengan berterima kasih kepada diri sendiri dengan apa yg dh dibuat even benda tu kecik aja dan takde makna apa-apa pun. So, today...aku nak start lah..

aku rasa best sgt hari nie sbb:-
  • hari nie aku bejaya gak bangun gie kerja kul 8.30..
  • aku attend meeting pre-production utk MAHA. aku berjaya menjawab segala persoalan dengan takde rasa nervous pun. selalunya..huh..jgn ckp lah. nak bernafas pun rasa susah giler...hehehe
  • gembiranya aku, dh berjaya settlekan pasal hal mini studio. pegi recee tmpat dgn kontractor. dan jawab semua persoalan dgn pro nye.
  • berjaya gak aku tido semalam tanpa syak wasangka event aku sorang2 je kt rumah. selalunya aku nie agak payah nak tido. dan kalau tido pun, mstilah tidur2 ayam je..asyik2 terjaga. kadang-kadang sakit sangat otak aku.

tu je lah setakat jam 4.40 PM..not OUT OF MY MIND yet...

No comments:

Total Pageviews