Sep 30, 2014

NADER DAN AKU

...Hmmm...

aku dah tak jumpa dia dah dekat setahun rasanya. 
Anak dia yang no-2 nie pun aku tertengok kat FB. 

Tapi aku tau, walau kami nie haluan seorang ke bulan, seorang ke matahari....tapi kami tetap kawan jugak.

Nak cerita hal poyo-poyo aku pun dah cam tak kena. Bukan apa, aku tak tau masa bila dia letih, masa bila dia busy, masa bila dia tidoq ka apa ka....so lebih baik diam diri je lah.

Dia pun, aku rasa tak tau masa mana aku tidoq, masa mana aku rasa malas nak angkat tepon dan masa bila aku dok hadap novel...so, lebih baik diam diri je. 

Tengok pic bawah nie, sapa kata dia lupa aku....kemain aku dapat handbag yang memang kena ngan taste aku walau aku rasa cam risau sikit sebab jenis ada butang/kancing cabut buang 3 in 1 nye stail...tapi aku suka. Lagi pulak, dia mesti mintak mak dia masak kuih tradisional johor nie bila aku cakap aku nak rasa....lagi pulak dia bagi aku t-shirt yang aku konfem hubby dia dapat masa pi buat coverage. 

Tak kesah lah...ingatan tulus ikhlas tu yang penting. Aku pun ingat dia. Aku ada beli perfume dari Bulgaria dengan magnet Rusia, tapi aku kena korek kotak dokumen aku dulu....oh malasnyaaaa.....nantilah ye...

apa pun, wei member, aku rindu nak buli ko...hehe


baik kan dia.... =D


1 comment:

Naderiey M said...

Nipe benau statement setahun tak jumpa. Baru jumpa kot bulan bila entah yang pergi tengok kawan aku dan mesin jahitnya. Sejurus sebelum ko terbang ke whatwasthecountrynamelupala. Tengok walaupun urat ku putus banyak tapi ingat. Ada la 9 bulan gitu tak jumpa.

Total Pageviews