Feb 28, 2014

ROAD TO EUROPE - BILA KAMU FAIL GEOGRAFI

......Hmmmm...

Arghhhhhhhh...this is super duper duper taik...
memang taik gila aaah. aku stress tahap petala ke-9. 
rasa nak hentuk kepala pun ada

boleh tak selama nie aku dok pikir ulan-ude tu adalah dalam Mongolia...! padahal ia adalah Russia. Apa jadi bila ko salah fikir dan ko tak alert dengan semua nie?

sebab ia akan menyusahkan ko tahap gila. Sebabnya....VISA...pastu tiket train aku..pastu semua dah jadi haywire dan aku akan overstay kat Russia dan aku boleh masuk penjara kalau tak setel sekarang. Semuanya sebab salah fikir.....!! arggggghhh..

ok, sebab aku salah fikir.....aku akan masuk ulan ude 4 April. Ulan ude tu dah Russia. Mai aku tekankan lagi sekali. So nak masuk russia kena ada Invitation Letter. dalam invitation letter tu dah tulis 7hb...sebab aku confident aku masuk border Russia 7hb iaitu di Irkustk. 

Maka......tiket bas keluar dari Russia aku pulak...4hb Mei pada jam 2300 malam. maka....kalaulah pemandu bas tu hegeh dan aku tak tau berapa jauh border Russia ke Lithuania, maka aku akan overstay...dan aku boleh masuk penjara...arghhhhh..arghhh....mari dramatik kejap. 

ok. aku baru email realrussia. Mintak invitation letter baru. aku baru email tiket bas company...LUX express...mintak tukar date bas....dan aku harap esok, Sabtu, embassy russia tu bukak sebab aku nak kena tukar date keluar masuk VISA tu....arghhh arghhh...

Nampak tak apa jadi bila ko salah fikir dan geografi ko cam cilakak.
Ya TUHAN....permudahkan lah semua nie. haish....haish apsal lah aku nie cuai sangat. !!

OUT OF MY MIND selagi tak setel benda nie...huwaaa..nak nangis...

No comments:

Total Pageviews