Oct 5, 2011

MARUAH DI SIAT-SIAT

...hmmmmm...

Harinie penug dengan dugaan & cabaran.
menjadi seorang penerbit sesuatu program bukanlah benda yang mudah.
Banyak benda kena fikir. Banyak benda kena bertangungjawab.
dari orang, lokasi, production sampai lah kepada seremeh-remeh benda.
sampai kalau krew ko berak mana mana pun ko kena ambik tau. definasinya.
Tidak boleh menggunakan perkataan ko "tak tau" sebabnya ko memang kena ambik tau.

hari nie memang totally aku down gila.
kena blame yang melibatkan kos yang mana sepatutnya benda tu tak terjadi.
maka, bos hilang kepercayaan kat aku. katanya aku tak jujur.
Sedangkan aku sendiri speechless dengan tuduhan tu.
Sebagai penerbit, walau kau tak buat benda tu, kau jugak kena ambik kesalahan tu.
Tak aku sangka sampai tahap tu pulak kisahnya.

Ini memang "kesalahan" yang sangat besar buat aku.
pengajaran.
Walhal benda tu memang sepatutnya tak terjadi langsung.
aku memang bodoh.
memang bebal.
baik hati tak bertempat.


OUT OF MY MIND bila maruah kau dicalar-calar camtu.

No comments:

Total Pageviews