Oct 14, 2008

GRIN LIKE IDIOT

oit,

SELAMAT HARI RAYA

kat semua orang tak kira sapa pun. tak lambat lagi. hari nie baru je masuk raya ke-14. Hari nie plak baru je masuk hari ke-2 aku masuk opis setelah beraya bagai nak rak semala 2 weeks berturut-turut..hahaha..appy giler.

Nape aku grin like monkey...coz yesterday i just fulfill my wish..(^u^) dapat beli PSP (playstation portable) ..wah meriah sangat. Dah ngidam lama sangat benda alah nie. Ada le dekat 1/2 taun...kira lama gak le kan. Setelah sekian lama aku dok nunggu nak beli benda nie..dah dapat semalam apa lagi..explore abis-abisan la..

PSP aku kaler lavender - ala-ala light purple ada shiny shiny sikit. cantik la..tapi aku suka kaler merah darah. tp arga mahal skit. ni pun aku beli kos dah almost 900 setelah ditambah tambah benda yang tak patut. harga asal 800 aje.

aku beli benda alah nie bukannya ape. aku kan banyar keja out station. So, masa tu banyak yg aku kena tunggu orang or nak gi satu-satu tempat tu jauh sangat. Boring seh. asyik tido je pun x best gak kan..so, aku decide le nak beli benda nie.

requirement yang aku dapat dengan harga 900 (sorrt mizzy. memang harga dia 800 tp dh aku add mcm2, so jd le 900) :
* memory stick - 8GB
*firmware - 4.01
*casing
*screen protector
*earphone
*tali
*casing luar berzip -kaler ice silver.
*game yang selagi muat dlm 8GB
*dan aku beli 2 tahun upgrade akunye PSP (rm40)- game tanpa terhad. upgrade system or etc.

puas hati aku. walaupun duit aku skrng ni tinggal RM15 je. Aku tak kesah. aku boleh hidup dengan benda alah nie. dengan ini aku officially merasmikan nama PSP aku nie - (honeybunnyz) hekhekhek...

ahh bahagianye aku....(big grinnn). hahah...aku out of my mind wit my new PSP slim..
p/s - satu lagi wish aku yg belum terlaksana...nak beli SLR..(warghh...kayanye aku...)-kononnye

ini cth psp aku beli. tp bukan kaler nie la



No comments:

Total Pageviews