Dec 2, 2008

HORROR

Hmmm...

Minggu ni, aku dah bejaya takutkan diri aku sendiri. Aku dah bejaya meng'pshyco' otak aku. Benda yg tak patut pikir pun, aku pikir. Puncanya, bila dah stat bayar Maxis. apa lagi. explore habis-habisan le tenet.

kalau cerita bab HORROR...banyak benda aku tak suka.

cthnya, horror movie. aku tak akan beli buat collection. aku tak akan tgk kat wayang (unless ada orng pujuk giler2). aku tak akan tgk sorang2. aku tak tau napa. tapi jawapan yg pasti, kompem la TAKUT kan.

tapi dalam dok takut tu, aku nak juga tgk. ye la, rembesan adnerlin itu sgt seronok kan. kadang-kadang orang buat banyak benda nak takutkan diri sendiri kan. so, pada aku, tgk movie horror part of the thriller i seek.





itu part movie. tapi part orng suka cita pasal horror a.k.a cita hantu. mmg part paling mengujakan. sbbnya. kita takut. tapi nak tau gak. pastu mula le membanyangkan macam2. tambah-tambah kalau cita hantu tu jadi dekat dengan surrounding kita.

ada orang yang 'bertuah' dapat six sense like boleh tgk hantu, rasa kehadiran benda ituu, mcam mana ek life dia?

sedangkan kita yg normal pun, bila dah berimaginasi, dah tak tentu hala. bagaimana dengan mereka mereka yang dapat anugerah ini.

huh...apa point aku cita pasal benda horror nie?

pointnye. sekarang nie aku diselubungi (ayat..x hingat) oleh perasaan takut. sebab almost 1 week aku baca dalam forum cerita pasal misteri, mistik and so on. benda yang dorang cinta mostly close encounter dan experience dorang sendiri. ada yang cari pasal. ada yang tak cari pasal, tapi diuji.

so, dengan cita-cita dorang nie, aku stat berimaginasi. itu ini. sampai nak tidur pun tak boleh. tambah lagi, dalam bilik aku ada botol tentera yang dibagi oleh tentera tu sendiri kat aku masa aku pi trip di jugra. aku mula pikir macam-macam dah. huhuhu...sadis. padahal takde apapun.

aku sebenarnya. tau makhluk lain tu ada. cuma biasa la. whether to believe or not to believe.

part yg sebenarnya lagi saiko buat aku. part bila aku baca pasal ghost seeker. mostly dorang pi tempat yang pastinya aku dah pi. dan lalu. dan buat aktiviti kat situ. huhuhu....mistik...mistik.

mungkin.

mungkin aku nie tak penah pikir pasal misteri sesuatu tempat tu. sbb tak tau apa yg misterinya kat situ. selalunya..niat aku pi tempat2 tersebut adalah dengan niat murnie (murnie..ke?). so, takde la macam terasa apa2 pun.

itulah. aku sebenarnya lebih suka diri aku nie diselubungi misteri dari memikirkan apa misteri itu sendiri. tapi yang pastinya, dah 4 malam aku tak boleh tidur sbb biarkan diri aku nie hanyut dibawa misteri..

2 comments:

Naddy said...

ko ni sangat paranoid.

ouT oF My MinD said...

ye tepat sekali.
itulah pekataan yg aku cr. paranoid

Total Pageviews